Hari Raya Aidilfitri

#Raya2016 | Beraya Ke Rumah Ajie

Wednesday, August 17, 2016

lepas beraya ke rumah aunty didie, kita beraya rumah aunty ajie di taman pulai hijauan.
sebenarnya aunty emmy dah berjanggut tunggu kitorang.
dah la dia dua beranak syahmi je masa tu hehehe.

berbual samai tak sedar diri rasa hahaha.
banyak sangat topik nak dibualkan.
sudahnya tengok jam dah dekat pukul 12am.
pengsan beraya gini.

meh bergambar dulu sebelum emmy balik.

20160722_234804
20160722_234817

masa bertiga ok lagi.

20160722_234845


20160722_234851
bila dah tambah askar2. jadi haru sikit.
ilham macam biasa tak nak bergambar kata dia.
babah syok berbual sambil makan roti cicah sup tulang bersama uncle jul.
dorang dah jumpa 2 3 kali jadi tak ada masalah nak berborak hehehe.

yok wefie jap.

20160722_234908


20160722_234920
lepas emmy bali barulah teringat nak menjamah sup.
makan cepat dan lepas tu balik.
sekali lagi ilham buat hal tak nak balik.
hadoiiii haru. siap paksa masuk dalam kereta.
sampai rumah terbongkanglah memasing kepenatan.

p/s bila cerita raya nak tamat ni? Smile with tongue out

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!