Showing posts with the label Tsunami ShakleeShow all
Macamana Nak Besarkan “Business Network”?

Credit pic:  http://media.istockphoto.com/vectors/business-network-vector-id537436298 {Perkongsian dari status Facebook saya 9 February 2017} Nak business berkembang, banyak perkara kita kena buat ya kawan2. Akak pun mas…

Menabung Dengan Konsep 7 Jars

Selamat tengahari semua.. hari ni saya nak kongsi ilmu baru yang saya sendiri baru belajar. Uolls maybe dah lama tahu hehehe. Apa yang saya nak kongsi ialah  "Menabung dengan Konsep 7 Jars" Apa 7 jars tu ek? Ia…

Impian Saya Untuk Anak-anak

Assalamualaikum.. salam jumaat. (sopannya mak siapalah ni) hari ni saya nak berkongsi impian saya untuk masa depan anak2 saya. ya impian seorang ibu yang serba kekurangan. serba serbi kurang. kurang ilmu.. kurang sabar.. k…

20 Tahun Akan Datang.. ;)

20 tahun akan datang.. kalau panjang umur.. saya dah 55 tahun.. suami dah 56 tahun.. ilham syahmi dah 25 tahun.. ilham syamil dah 21 tahun.. mungkin bawah2 diorang ada adik2 lagi kot.. dalam sorang dua orang ekeke.. abang2 i…

Pengalaman Pelanggan Pertama

Masa mula2 makan sendiri.. tak rajin pun nak study pasal produk.. sekali tergerak hati nak jual.. dapat pula pelanggan yang banyak soalannya.. haaaa jawab whatsapp sambil buku nota, buku nutrisi kat tepi.. dalam hati Allah …

Kenangan Zaman Sekolah

saya dan nooreha.. kak tam.. an.. macam anak dara koooooo.. sorry ambil gambar dari FB korang.. kenangan zaman sekolah rendah bersama sahabat2 tersayang. zaman sekolah rendah sahabat baik saya yang memang ke hulu ke hili…

"Your future will be exactly what you decide to make it" - Dr. Forest C. Shaklee

Kata Dr. Forest C. Shaklee  "Your future will be exactly what you decide to make it" Siapa dia ni? 1) Dr Forrest C. Shaklee dilahirkan pada November 1894. Beliau dilahirkan dengan penyakit batuk kering dan doktor…

Tips Kurangkan Sakit Kepala dan Stress

ok saya nak share tips untuk kurangkan sakit kepala dan stress. kebiasaannya apa yang saya dan suami lakukan ialah minum air suam dan makan 2 biji vitamin b-complex dan 4 biji ostematrix (kalsium). lepas makan tidur dan bereha…

Jom Detox Dengan Shaklee

Bila sebut pasal detox mesti semua dah terfikir detox ni untuk mereka yang nak kurus. Betul tak? Hmmmm.. diam je betul la tu  Detox sebenarnya ada banyak jenis. Detox parasit, detox logam, detox hati dan detox keseluruhan bada…

2016/2017 International Incentive Trip ~ Japan

Impian saya 6 bulan lagi.. Dapat kumpul point untuk menikmati cuti2 percuma ke Jepun.. Siapa tak nak kan? Kena usaha lebih gigih..Bukan senang nak senang.. Dulu nak capai target car bonus rasa berpeluh2 setiap bulan.. Time nak c…

E-book "7 Rahsia Menanam Sayur Di dalam Pasu/ Bekas"

Buku terakhir yang saya baca E-book "7 Rahsia Menanam Sayur Di dalam Pasu/ Bekas" E-book kira buku jugalah kan hehe. Oleh kerana semangat membara nak ajar anak2 berkebun kecil-kecilan. Jadi saya belilah e-book da…

Mengapa Shaklee Omega Guard?

Ramai pula bertanya pasal omega guard. Kak berbual pungpang2 pasal omega guard.. apa tu kak? alahhhh.. ayat makcik kampungnya "minyak ikan" tapi minyak ikan Shaklee ni special tau.. Omega Guard Shaklee ni merupakan…

Percaya Atau Tidak.. Teruskan Perjuangan..

macam percaya macam tak percaya.. dah 4 tahun saya berkecimpung dengan dunia bisnes.. Allahu akbar.. kuasa Allah gerakkan hati saya untuk mencuba walau hakikatnya saya langsung tak berminat dengan apa jua jenis perniagaan.. di…