Macamana Nak Besarkan “Business Network”?
{Perkongsian dari status Facebook saya 9 February 2017}
Nak business berkembang, banyak perkara kita kena buat ya kawan2. Akak pun masih baru lagi ibarat anak kecil yang baru belajar bertatih. Ecehhhh.
Ada beberapa point pentinglah yang akak boleh kongsi untuk memperbesarkan business network. Antaranya:
Kalau korang ada lagi nak tambah, boleh tambah di komen ya. Akak pun bukan handal dalam bisnes. Mana tahu korang pulak boleh jadi mentor bisnes akak hehehe. Jangan kedekut ilmu dengan akak ya 
2 Comments
sngat berguna untuk semua.. yg penting skali kena gali dlu ilmu. betul tu. hehe
ReplyDeletekan..kalau tak ada ilmu orang pun tak yakin..hehehe
DeleteThanks 4 ur comment.. peace!